eSKY jest internetowym biurem podróży. Serwis swoją działalność na rynku prowadzi od siedmiu lat. Z usług portalu skorzystało już prawie 800 tysięcy klientów. eSKY w swojej ofercie posiada bilety lotnicze, noclegi, loty czarterami, wycieczki oraz ubezpieczenia podróży.
Serwis swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, zorganizowanych grup oraz przedsiębiorstw (podróże służbowe, szkolenia, wyjazdy integracyjne). Portal gromadzi w swojej bazie 100 tysięcy hoteli zarówno w polskich jak zagranicznych miastach.
Hotele są o różnych standardach, zarówno tańsze, jak i bardziej ekskluzywne. Rezerwując hotel należy wpierw wypełnić formularz, w którym klient określa swoje preferencje, czyli miejsce oraz datę pobytu, rodzaj pokoju oraz ilość osób. Następnie należy wybrać jeden z listy.
Kolejny etap to dokonanie płatności w formie przelewu lub karty kredytowej. Po otrzymaniu przelewu klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie rejestracji, który należy wydrukować. W przypadku biletów lotniczych proces rezerwacji odbywa się w podobny sposób.
W bazie znajdują się za równo linie krajowe, jak i międzynarodowe. Ponadto serwis oferuje promocyjne ceny na wyjazdy weekendowe. Oferty lotów czarterowych są do krajów takich jak: Hiszpania, Włochy, Turcja, Bułgaria, Egipt, Cypr, Grecja, Chorwacja oraz Tunezja. Oferowane ubezpieczenia podróżne zapewniają ubezpieczenie od kradzieży, uszkodzenia bagażu, wypadku, choroby oraz opóźnienia lotu.
co o nim sadzicie?
Nie polecam. Sam zakup biletu ok, ale gdy linie lotnicze odwołała lot i sytuacja wydawała się prosta (wg prawa jeśli odwołany lot, to w ciągu 7 dni muszą zwrócìć fundusze) okazało się, jakie nieczyste zagrywki ma firma w rękawie. Nie oddali pieniędzy przekonując, że linie lotnicze zwracają tylko vouchery. Co ciekawe inny pośrednik, jakoś bez problemu zwróciło pieniądze moim znajomy za dokładnie ten sam lot. Kontakt mailowy to kpina. Nie polecam. Nie dajcie się zrobić w konia.
Nie polecam!
Przez nich spędziłem cały tydzień na innym kontynencie nie wiedząc czy nie będę musiał sam kupić nowych biletów. Personel lotniska nie widział nigdzie mojej rezerwacji pomimo tego, że miałem maile od esky gdzie wszystko teoretycznie się zgadzało. Przez weekend wcale nie opowiadali na moje telefony i maile. Dopiero 3 dnia przysłali wiadomość brzmiącą: „jest nam bardzo przykro”.
Na koniec za całe zamieszanie zostałem obwiniony ja i linie lotnicze.
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług…
Chciałem zmienić rezerwację. Zmiana rezerwacji kosztuje mnie kilka tysięcy drożej niż kupno nowych biletów bezpośrednio na stronie linii lotniczych na nowy termin. Przy zakupie opłaciłem możliwość zmiany biletów
Absolutnie nie polecam. Esky.pl jest fajne przy rezerwacji i na tym kończy się ich fajność. Mój lot się nie odbył, linie lotnicze oddały pieniądze do esky za mój lot (dostałam takie potwierdzenie od przewoźnika), a esky zatrzymał pieniądze dla siebie. Na infolinii proszą, aby kontaktować się przez formularz kontaktowy, a potem nikt już nie odpisuje. Nie polecam, zostaje tylko droga prawna.
Nie polecam!!! Przewoźnik odwołał lot. Zwrot za bilety (same gołe) tak, tracisz ubezpieczenia, dodatkowe usługi etc. oczywiście wszystko napisane w regulaminie ………
ja u nich rezerwuje bilety no i nie narzekam. Chociaz raz mi sie zdarzyło ze mimo iz zrobilam przelew nie otrzymałam biletu. Twierdzili ze nie dostali przelewu dopiero po dokladnym sprawdzeniu okazało sie ze jednak jest.
Jak jest z wyjazdami weekendowymi faktycznie są w promocyjnych cenach czy to tylko taka ściema;p? Chcielibysmy sie gdzies z żoną wybrac na weekend wiec bylaby to dla nas idealna oferta. Ile wczesniej trzeba zabukowac bilet? Mozna w razie jakis nieprzewidzianych okolicznosci mozna przebukowac bilet? wiem ze roznie sie z tym bywa czasami mowią ze sie nie da i tyle…
do Marcin: Jak dla mnie wyjazdy weekendowe są fajną alternatywą zwłaszcza jak nie ma sie juz urlopu. My rezerwowalismy jakis miesiac wczesniej. cenowo moim zdaniem tez jest korzystnie
pierwszy raz dałem się nabrać na ich usługi i na pewno ostatni. Po dokonaniu rezerwacji zamierzałem zapłacić kartą, ale pokazał się komunikat, że podałem niewłaściwy numer karty – było to dziwne, bo tą sama kartą kilka minut wcześniej zapłaciłem za pobyt w hotelu. Zależało mi na wykupieniu biletu, więc zadzwoniłem na wskazany numer. Potraktowano mnie bardzo miło, kupiłem bilet i zaproponowane mi ubezpieczenie – oczywiście przekazałem telefonicznie numer karty i po kilkunastu minutach mogłem już wydrukować to, co było zapłacone. Oczywiście pobrano z mej karty pieniądze – równowartość mego zakupu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia okazało się, że na mojej karcie, mimo pobrania należności za dokonane zakupy, zablokowano mi dalszą kwotę ponad 2000 zł. Mija tydzień, a blokada dalej nie została zdjęta i nie mogę tymi pieniędzmi dysponować. Nikt logicznie nie potrafi wytłumaczyć tego zdarzenia, a ponadto nikt nie potrafi zlikwidować blokady. Ostrzegam przed działaniem tej firmy, bo sytuacja, w której się znalazłem jest niedopuszczalna
a macie jakies dane odnosnie kuponow w 2014 roku:?
Witam, jak się sprawa zakończyła??
Absolutnie odradzam. Pośrednicy zarabiają na windowaniu ceny widząc zainteresowanie danym kierunkiem. Podczas dokonywania rezerwacji wyświetlają komunikat, że właśnie ktoś inny kupił bilety i można kupić nowe ale niestety w wyższej cenie. Szczytem było kiedy na esky doszedłem do końca rezerwacji, podałem dane karty, dostałem potwierdzenie na maila, a na drugi dzień miła Pani poinformowała mnie telefonicznie, że wystąpił błąd i rezerwacja nie powiodła się a nowe bilety są o 700 zł drożej!!!
Oszuści
Może akurat zakupywany bilet był ostatni w danej puli cenowej..
Kupilem wczoraj 2 bilety za cene 1755 PLN a potem otrzymalem fakture na 2078 PLN .Po telefonicznej romowie poradzone mi abym sie zwrocil piemnie (Email)w sprawie faktury co niniejszym uczynilem i czekam na odpowiedz majac nadzieje ze po mojej mysli jezeli nie bende musial wyzsza sume zakwestionowc przez swoj bank ale juz nasuwa sie refleksja ze po podaniu danych karty kredytowej probuje sie klenta „urobic”tym bardziej ze bezposrednio na stronie LOT-u cena jest ok,300 PLN nizsza dlatego lepiej dwa razy sprawdzic niz dac sie „wrobic”
Nie polecam tej firmy!!3 miesiące czekam na zwrot pieniędzy za bilety i do tej pory nie dostałam!!!Cały czas powołują się na koronawirusa!!znajomi ,którzy wykupili w tym samym czasie bilety w innych liniach lotniczych dostali zwrot w ciągu 2 tygodni!!
Nie otrzymałam karty pokładowej, nie dostałam numeru rezerwacji, spędziłam w Londynie 1.5 godz w ogromnym stresie. Telefony nie są odbierane, konsultanci odpowiadają na maile po 7 godzinach, mimo, iż sprawa jest ultra pilna. Nigdy więcej
NIGDY WIĘCEJ eSKY !!!
Bilet kupiony, usługa nie wykonana z nie mojej winy. Zwrot gotówki pomniejszony o rzekome opłaty będące w regulaminie. Czyli pobrali opłaty za niewykonaną usługę
Sprawa obecnie u rzeczników
Nie wykluczam postępowania sądowego
Uważajcie na eSky
Po odwołaniu lotu (przez linie lotnicze) eSky potrącił sobie ponad 10% kosztów biletu. Poza tym linie lotnicze przelały do eSky pieniądze, a eSky wezwała mnie do odprawy on-line :). Zamiast przesłać pieniądze na konto z którego płaciłem, czekali, aż sam się o nie upomnę. Uważajcie na tę firmę, wszystko jest napisane „małym druczkiem” i umiejętnie „schowane” w regulaminie.
Waldemar Rzepka
masakra, lot odwołany, 3 miesiące czekamy na zwrot pieniędzy, raz mówią że dostali zwrot od linii i lotniczych i muszę poczekać na przelew kilka dni (kpina !!!!!!!!), innym razem że nie dostali pieniędzy, jeszcze innym że dostali tylko część, kłamstwo, kłamstwo …………….. sprawa bedzie skierowana na drogę sądową