eSky.pl – biuro podróży on-line. Czy warto skorzystać z jego usług?

2 (40%) 4 vote[s]

eSKY jest internetowym biurem podróży. Serwis swoją działalność na rynku prowadzi od siedmiu lat. Z usług portalu skorzystało już prawie 800 tysięcy klientów. eSKY w swojej ofercie posiada bilety lotnicze, noclegi, loty czarterami, wycieczki oraz ubezpieczenia podróży.

Serwis swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, zorganizowanych grup oraz przedsiębiorstw (podróże służbowe, szkolenia, wyjazdy integracyjne). Portal gromadzi w swojej bazie 100 tysięcy hoteli zarówno w polskich jak zagranicznych miastach.

Hotele są o różnych standardach, zarówno tańsze, jak i bardziej ekskluzywne. Rezerwując hotel należy wpierw wypełnić formularz, w którym klient określa swoje preferencje, czyli miejsce oraz datę pobytu, rodzaj pokoju oraz ilość osób. Następnie należy wybrać jeden z listy.

Kolejny etap to dokonanieskye płatności w formie przelewu lub karty kredytowej. Po otrzymaniu przelewu klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie rejestracji, który należy wydrukować. W przypadku biletów lotniczych proces rezerwacji odbywa się w podobny sposób.

W bazie znajdują się za równo linie krajowe, jak i międzynarodowe. Ponadto serwis oferuje promocyjne ceny na wyjazdy weekendowe. Oferty lotów czarterowych są do krajów takich jak: Hiszpania, Włochy, Turcja, Bułgaria, Egipt, Cypr, Grecja, Chorwacja oraz Tunezja. Oferowane ubezpieczenia podróżne zapewniają ubezpieczenie od kradzieży, uszkodzenia bagażu, wypadku, choroby oraz opóźnienia lotu.



eSky.pl - opinie z forum:

  1. ja u nich rezerwuje bilety no i nie narzekam. Chociaz raz mi sie zdarzyło ze mimo iz zrobilam przelew nie otrzymałam biletu. Twierdzili ze nie dostali przelewu dopiero po dokladnym sprawdzeniu okazało sie ze jednak jest.

    Odpowiedz
  2. Jak jest z wyjazdami weekendowymi faktycznie są w promocyjnych cenach czy to tylko taka ściema;p? Chcielibysmy sie gdzies z żoną wybrac na weekend wiec bylaby to dla nas idealna oferta. Ile wczesniej trzeba zabukowac bilet? Mozna w razie jakis nieprzewidzianych okolicznosci mozna przebukowac bilet? wiem ze roznie sie z tym bywa czasami mowią ze sie nie da i tyle…

    Odpowiedz
  3. do Marcin: Jak dla mnie wyjazdy weekendowe są fajną alternatywą zwłaszcza jak nie ma sie juz urlopu. My rezerwowalismy jakis miesiac wczesniej. cenowo moim zdaniem tez jest korzystnie

    Odpowiedz
  4. pierwszy raz dałem się nabrać na ich usługi i na pewno ostatni. Po dokonaniu rezerwacji zamierzałem zapłacić kartą, ale pokazał się komunikat, że podałem niewłaściwy numer karty – było to dziwne, bo tą sama kartą kilka minut wcześniej zapłaciłem za pobyt w hotelu. Zależało mi na wykupieniu biletu, więc zadzwoniłem na wskazany numer. Potraktowano mnie bardzo miło, kupiłem bilet i zaproponowane mi ubezpieczenie – oczywiście przekazałem telefonicznie numer karty i po kilkunastu minutach mogłem już wydrukować to, co było zapłacone. Oczywiście pobrano z mej karty pieniądze – równowartość mego zakupu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia okazało się, że na mojej karcie, mimo pobrania należności za dokonane zakupy, zablokowano mi dalszą kwotę ponad 2000 zł. Mija tydzień, a blokada dalej nie została zdjęta i nie mogę tymi pieniędzmi dysponować. Nikt logicznie nie potrafi wytłumaczyć tego zdarzenia, a ponadto nikt nie potrafi zlikwidować blokady. Ostrzegam przed działaniem tej firmy, bo sytuacja, w której się znalazłem jest niedopuszczalna

    Odpowiedz
    • a macie jakies dane odnosnie kuponow w 2014 roku:?

      Odpowiedz
    • Witam, jak się sprawa zakończyła??

      Odpowiedz
  5. Absolutnie odradzam. Pośrednicy zarabiają na windowaniu ceny widząc zainteresowanie danym kierunkiem. Podczas dokonywania rezerwacji wyświetlają komunikat, że właśnie ktoś inny kupił bilety i można kupić nowe ale niestety w wyższej cenie. Szczytem było kiedy na esky doszedłem do końca rezerwacji, podałem dane karty, dostałem potwierdzenie na maila, a na drugi dzień miła Pani poinformowała mnie telefonicznie, że wystąpił błąd i rezerwacja nie powiodła się a nowe bilety są o 700 zł drożej!!!
    Oszuści

    Odpowiedz
  6. Kupilem wczoraj 2 bilety za cene 1755 PLN a potem otrzymalem fakture na 2078 PLN .Po telefonicznej romowie poradzone mi abym sie zwrocil piemnie (Email)w sprawie faktury co niniejszym uczynilem i czekam na odpowiedz majac nadzieje ze po mojej mysli jezeli nie bende musial wyzsza sume zakwestionowc przez swoj bank ale juz nasuwa sie refleksja ze po podaniu danych karty kredytowej probuje sie klenta „urobic”tym bardziej ze bezposrednio na stronie LOT-u cena jest ok,300 PLN nizsza dlatego lepiej dwa razy sprawdzic niz dac sie „wrobic”

    Odpowiedz

Dodaj komentarz