Strona główna » Biuro podróży TUI – czy naprawdę warto im zaufać?

Biuro podróży TUI – czy naprawdę warto im zaufać?

tuiTUI to firma świadcząca usługi z zakresu turystyki, w Polsce biura podróży Tui funkcjonują do 22 lat i należą do TUI Centrum Podróży i sieć TUI Family. TUI jest niemiecką spółka, której pełna nazwa brzmi –  Touristik Union International i swoją główną siedzibę ma w Hanowerze, akcje spółki są notowane na Londyńskiej Giełdzie.

Marka została założona w roku 1968. Obecnie TUI, to 3500 tysiąca biur podróży, 79 operatorów turystycznych i 37 agencji podróży, ponadto tui i 120 samolotów, 10 statków i 12 sieci hotelowych, w 28 krajach, do których zaliczamy łącznie 285 hoteli. TUI oferuje swoim klientom podróże do wszystkich, popularnych ośrodków wypoczynkowych na globie.

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 2.7]

Biuro podróży TUI - opinie użytkowników:

  1. Byłem z tui na wycieczce na Teneryfie, i poza opóźnieniem ponad 15h wszystko potem było ok., super rezydentka, ogólni mogę polecić

    Odpowiedz
  2. generalnie wyjady z nimi najtańsze nie sa, ale za to jeśli chodzi o jakość i przyjemność to uważam, ze wysoka klasa, jak do tej pory się nie zawiodłem na nich

    Odpowiedz
  3. Fajne mają oferty wyjazdów choć kurcze irytuje mnie, ze to co w internecie jest podawane jest trochę ubogie, trzeba dzwonic i dopytywać się, ale fajne wakacjejuz kilka razy z nimi miałem wiec nie oge zlego słowa powiedzieć.

    Odpowiedz
  4. dla mnie dobry kompromis midzy cena, a komfortem wakacji. Nie są najtańsi, ale i nie najdrozszi, a jednak dla mnie komfort wysoki.

    Odpowiedz
  5. Wiecie czy wynajmowane przez nich hotele są porządne?

    Odpowiedz
  6. troszeczkę zawiodłem się n hotelu, spodziewałem się czegoś lepszego jadąc do grecji, ala sama oferta wakacyjna była fajna i mysle ze za rok znow z nimi pojade.

    Odpowiedz
  7. czy ktoś z was miał problem ze zmiana rezerwacji

    Odpowiedz
  8. Nasz urlop zamienił się w koszmar kiedy po przedłużającej się odprawie na lotnisku samolot odleciał bez nas! Mimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia nie zwrócono nam ani grosza za wykupione wczasy. Nie otrzymalismy ŻADNEJ pomocy ze strony organizatora wycieczki w sytuacji kryzysowej, a kontakt z obsługą TUI był lekceważący i nieprzyjemny. Zdecydowanie ODRADZAM współpracę z TUI.

    Odpowiedz
  9. NIE POLECAM TUI!
    Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
    Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
    Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
    Podróż powrotna – transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
    Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
    Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
    Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani „właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie”. Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem „właśnie się dowiedziała”. TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać „GÓRY”, która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
    Stacjonarna pani z TUI – Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
    W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
    O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści „niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40” – to jest jakiś żart.
    NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!

    Odpowiedz
  10. Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini.

    Odpowiedz
  11. Czekam na rozpatrzenie reklamacji już 90 dni. Kpina z klienta

    Odpowiedz
  12. Szczerze odradzam tui. Pani w biurze o wycieczce wiedziała mniej niż wyczytałam sama na necie. Pracownik na lotnisku podał nieprawdziwą godz. zameldowania. na czacie w apce tui. Również podano mi inna godz. niż okazało się na miejscu w hotelu. W hotelu rezydenta brak. Zmieniono mi miejsce odbioru na wycieczkę. Wysłano maila wieczorem na dzień przed wycieczką, mimo, że podawałam nr tel do kontaktu. Nie zawsze na wakacjach sprawdzam pocztę mailową. W mailu podano błędne miejsce, a autobus przyjechał z 35 min. opóźnieniem o czym nikt nas nie poinformował. Autobus nie opisany, nie wiadomo do którego wsiąść. Nr tel.z maila nie odpowiadał, na czacie pisałam z botem, który o niczym nie miał pojęcia. nigdy więcej tui!! Hotel zgodny z opisem i jedyny plus to miła obsługa hotelu.

    Odpowiedz
  13. Witam, ODRADZAM TUI – wykupywanie wycieczek od rezydentów, pobierają pieniądze i wycieczki nie dochodzą do skutku. Czekam juz m-c na zwrot pieniędzy .
    Składam reklamacje i zażalenie na rezydenta Małgorzatę Jagielską z pobytu w Tunezji w hotelu Marhaba Club w dniach 26.10-2.11.2023 r.
    NIE POJECHAŁYSMY chociaż płaciłyśmy dwa dni wcześniej. Podejrzewam nawet , ze rezydentka była świadoma , że wycieczka nie dojdzie do skutku – był brak polskojęzycznych przewodników. Jednak utwierdzała nas , że się odbędzie i pieniądze szybko pobrała.

    NIKT DO NAS NIE ZADZWONIŁ, NIKT NAS NIE POWIADOMIŁ. CZEKALYSMY 2 godz. od 7.15 wstając przed 6 rano. 
    W miedzyczasie ktoś z Tunezji (kierowca zabierający klientów na lotnisko) współpracujący z TUI gdzieś dzwonił i mówił ze czekamy podając dane z kartki TUNISE VOYAGESA TUI -Potwierdzenie wpłaty) i kazał czekać.

    Dalej nikt nie przyjechał.

    Rezydentka, ktora pobrała od nas  pieniądze za wycieczkę Małgorzata Jagielska telefonów nie odbierała.
    Napisalyśmy też czekając na wycieczkę e-maile ( wieczorem dzień wcześniej Pani Małgorzata przyjęła e-mailem naszą chęć wyjazdu i potwierdziła przybycie  na drugi dzień do hotelu by pobrać zapłatę).
    NIE ODPISAŁA , NIE WYJASNIŁA , NIE PRZEPROSIŁA zero kontaktu!!!!!!!.
     
    Czy to praktyka biura – rezydentów lekceważenie, potocznie ,,olewanie,, klientów i milczenie w takich sytuacjach ?  ….POBRAĆ PIENIADZE i …odfajkowane.

    PRZESTRZEGAM przed takim praktykami biura i rezydenenta innych klientów.

    Odpowiedz
  14. W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz