Strona główna » Opodo.pl – bilety lotnicze i noclegi on-line. Czy warto dać mu szansę?

Opodo.pl – bilety lotnicze i noclegi on-line. Czy warto dać mu szansę?

Opodo.pl jest serwisem turystycznym za pośrednictwem, którego można kupić bilety lotnicze oraz noclegi. Firma prowadzi działalność międzynarodową na rynku niemieckim, francuskim, angielskim, włoskim oraz krajów skandynawskich (a także polskim).

Należy do Odigeo Group. Swoje usługi kieruje zarówno do osób indywidualnych, jak i przedsiębiorstw (oferty podróży służbowych). Z oferty serwisu mogą skorzystać osoby oczekujące wysokiego standardu, jak i osoby, które nie chcą wydawać dużo na wakacje, ponieważ Opodo oferuje bilety tanich linii lotniczych oraz noclegi w niedrogich miejscach.

W ofercie znajdują się bilety takich przewoźników jak: Lufthansa, British Airways, Air France, Sas, Iberia itd. Za pośrednictwem portalu można kupić bilet na samolot, zarezerwować nocleg w hotelu lub wybrać pełną opcję, czyli wykupić bilety wraz z noclegami.

Serwis oferuje noclegi, jopodoak i loty do krajów z całego świata. Klient rezerwujący lot ma do wyboru wykupienie biletu w jedną stronę, w obie lub bilet składający się z kilku etapów. Następnie należy określić miejsce wylotu, przylotu, ramy czasowe oraz ilość.

Po uzyskaniu tych danych wyszukiwarka wyświetli listę propozycji. Klient wybiera jedną opcję i dokonuje opłaty za pomocą karty kredytowej lub przelewu online. Kupujący otrzyma bilet w wersji elektronicznej na maila, który należy wydrukować. Procedura rezerwacji noclegu wygląda podobnie. Istnieje także możliwość wynajmu samochodu za pośrednictwem serwisu.

Click to rate this post!
[Total: 19 Average: 2.5]

Opodo.pl - opinie użytkowników:

    • Koszmarny serwis !!!!!! Nie polecam !!!!! Brak kontaktu z pracownikiem , tylko przez chat .
      Czekałam 14 miesięcy na zwrot pieniędzy za lot.
      Po skardze do Europejskiego Centrum Praw Konsumenta dostałam zwrot potracony o opłatę serwisową .
      Nigdy więcej

      Odpowiedz
  1. do janekk: ja rezerowowałem u nich głownie bielty lotnicze. Nie było wiekszych problemów. Jezeli jednak nie masz pewnego terminu wyjazdu to wstrzymaj sie z rezerwacją bo cięzko jest przebukowac. Przynajmniej w moim przyadku tak było

    Odpowiedz
    • Czy na lotnisku wystarczył tylko nr rezerwacji lotu ?

      Odpowiedz
  2. POlecilisbyscie opodo, fru, czy bravfly? ;p ogolnie nie latam samolotami i nie mam doswiadczenia. Kompletnie nie wiem ktory serwis wybrac. Chociaz najbardziej jestem skłonna wybrac wlasnie opodo bo moja kolezanka kupowala u nich bilet i mowila ze spoko było. Tylko znou jej brat mial problem z przebukowaniem biletu i dlatego wole sie upewnic;)

    Odpowiedz
  3. do Mileny: Ja rezerwuje bilety własnie na opodo i jak dotąd nie mam zastrzeżen. obsługa kompetentna, duzy wybor takze mozna polecic

    Odpowiedz
  4. a jest jakis okreslony czas do kiedy mozna anulowac swoją rezerwację? Jest to w ogóle mozliwe?

    Odpowiedz
    • a jak z jakoscia uslug obecnie tzn e 2014??

      Odpowiedz
  5. jakie macie doświadczenia z rezerwacją biletów przez opodo? Miał ktoś jakieś problemy? Chcę kupić bilety lotnicze i nie wiem czy zrobić to przez skyscanner czy właśnie przez opodo?

    Odpowiedz
  6. Ja nie narzekam, wszystko przebiegło sprawnie, rezerwacja biletu do Barcelony razem z hotelem bez problemów

    Odpowiedz
  7. no mnie przerażają te ich wymagania regulaminowe, jak przewoźnik zmieni datę lub godzinę przelotu to nie dość, że opodo nie powiadamia się o tym o samemu trzeba ich powiadomić, że się pozmieniało, no chyba niepoważni oni są

    Odpowiedz
  8. ojej, doczytaj dokładnie, to chodzi o linie lotnicze, które bezpośrednio Ciebie informują o zmianie, na portal to info nie dociera dlatego zastrzegają, żeby ich informować, na wypadek takich zmian, które wymuszą zmiany w rezerwacji np. hotelu

    Odpowiedz
  9. ale co to w takim razie jest? Wyszukiwarka tylko czy biuro podróży? Napisali, że są biurem podróży, widze że działają w kilku krajach, no to zazwyczaj jest, że za rezerwacje oni odpowiadają, a nie ja mam się teraz martwić czy oni wiedzą, że przewoźnik lot opóźnił albo zmienił???

    Odpowiedz
  10. korzystam tylko z tej wyszukiwarki bo mają najlepsze oferty, tylko raz się sparzyłam, ale to moja wina, bo nie doczytałam w warunkach, że rezerwację trzeba potwierdzić, a tak zawsze było zgodnie z ofertą

    Odpowiedz
  11. Miałem przyjemność korzystać z usług opodo.pl. Zakupiony bilet Kraków – Shenzhen (Chiny) z elastycznymi datami podróży. Okazało się że owszem zmiana daty jest możliwa jednak należy opłacić bilet raz jeszcze a zapłaconą kwotę jak stwierdził Pan na infolinii będzie można odzyskać z ubezpieczenia.
    Po powrocie do Polski chcąc odzyskać zapłaconą kwotę za zmianę daty powrotu (1743zł) okazało się że nie jest to takie proste. Na stronie Euro Assistance w formularzu reklamacji nie ma możliwości poprawnego przesłania wniosku. Po kontakcie z infolinią Euro Assistance jedyny nr gdzie ktoś odbiera telefon to obsługa medyczna w języku angielskim, pod numerem ubezpieczenia powtarzana jest informacja „linie telefoniczne są chwilowo zajęte, proszę czekać” czekałem godzinę bez skutku.

    Odpowiedz
    • Błagam,proszę powiedzieć jak udało się Panu dokonać zmiany daty wylotu .. w jaki sposób trzeba to zrobić? Bardzo proszę mi pomoc

      Odpowiedz
  12. Nie ma opcji dodaj bagaż a raczej jest nieaktywna! Kupiłam bilet i..nie mogę opłacić bagażu! Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu z firmą!Numery telefonów ze strony nie istnieją! Jak zabukować bagaż?

    Odpowiedz
  13. WITAM
    Chcę się skontaktować w j polskim co mam zrobić u nich tylko inne których ja nie znam
    W ubiegłym roku w listopadzie zarezerwowałam lot i hotel na infoloty dla 7 osób i dotarliśmy normalnie w sobotę wieczorem kiedy ich biuro już zamknięte .Lot ok ale hotelu nie było .teraz się boję i chcę porozmawiać gdzie znajdę polski nr
    POZDRAWIAM

    Odpowiedz
    • TEZ CHCIAŁABYM SIE DOWIEDZIEĆ:/

      Odpowiedz
  14. czy można dokonać korekty w zmianie nazwiska?
    popełniłam błąd literowy i nie wiem jak to skorygować

    Odpowiedz
  15. Dramatyczna strona, nigdy nie korzystajcie z niej. Strona po zarezerwowaniu biletów totalnie nieczytelna, zapchana milionem reklam. W całym śmietniku nic nie można odczytać. Klienci są tylko po to aby wcisnąć im reklamy. Totalna katastrofa.
    Bilety przyszły na maila 5 godzin przed odlotem, po prostu rewelka, usiąść i płakać.
    Korzystaliśmy z OPODO pierwszy i za 200% OSTATNI RAZ.
    Informuję również, że nie jestem zainteresowany żadną odpowiedzią z OPODO. Cóż można odpowiedzieć, jak nerwy się ma zszargane z tak beznadziejnej obsługi.
    Na koniec potwierdzam, że nie dostałem żadnego prezentu, z tytułu umieszczonej recencji.

    Odpowiedz
  16. Koszmar ,zmieniają godziny jak chcą, czas na połączenia skrócone do minimum i nie można z nikim porozmawiać tylko czat ! Czy ma ktoś numer telefonu aby połączyć się w języku polskim ?

    Odpowiedz
  17. Dramat w 4 aktach – 4 problemy na dwa bilety!! Unikajcie tych szmaciarzy. Ryanair twierdzie ze to nie jest autoryzowany sprzedawca i trzeba było u nich sie autoryzować – jprd. Jedenj rezerwacji dalej nie widać a kase wzieli

    Odpowiedz
  18. Ryanair zablokował mój lot gdyż Opodo nie jest dla nich wiarygodnym biurem podróży. Opłata za lot oczywiście została pobrana z mojego konta. Kontakt mailowy z Opodo nie jest możliwy, dostępny jest jedynie czat, który nie działa poprawnie, oraz infolinia…

    Odpowiedz

Dodaj komentarz