Opodo.pl – bilety lotnicze i noclegi on-line. Czy warto dać mu szansę?

2.4 (48%) 5 vote[s]

Opodo.pl jest serwisem turystycznym za pośrednictwem, którego można kupić bilety lotnicze oraz noclegi. Firma prowadzi działalność międzynarodową na rynku niemieckim, francuskim, angielskim, włoskim oraz krajów skandynawskich (a także polskim).

Należy do Odigeo Group. Swoje usługi kieruje zarówno do osób indywidualnych, jak i przedsiębiorstw (oferty podróży służbowych). Z oferty serwisu mogą skorzystać osoby oczekujące wysokiego standardu, jak i osoby, które nie chcą wydawać dużo na wakacje, ponieważ Opodo oferuje bilety tanich linii lotniczych oraz noclegi w niedrogich miejscach.

W ofercie znajdują się bilety takich przewoźników jak: Lufthansa, British Airways, Air France, Sas, Iberia itd. Za pośrednictwem portalu można kupić bilet na samolot, zarezerwować nocleg w hotelu lub wybrać pełną opcję, czyli wykupić bilety wraz z noclegami.

Serwis oferuje noclegi, jopodoak i loty do krajów z całego świata. Klient rezerwujący lot ma do wyboru wykupienie biletu w jedną stronę, w obie lub bilet składający się z kilku etapów. Następnie należy określić miejsce wylotu, przylotu, ramy czasowe oraz ilość.

Po uzyskaniu tych danych wyszukiwarka wyświetli listę propozycji. Klient wybiera jedną opcję i dokonuje opłaty za pomocą karty kredytowej lub przelewu online. Kupujący otrzyma bilet w wersji elektronicznej na maila, który należy wydrukować. Procedura rezerwacji noclegu wygląda podobnie. Istnieje także możliwość wynajmu samochodu za pośrednictwem serwisu.



Opodo.pl - opinie użytkowników:

  1. do janekk: ja rezerowowałem u nich głownie bielty lotnicze. Nie było wiekszych problemów. Jezeli jednak nie masz pewnego terminu wyjazdu to wstrzymaj sie z rezerwacją bo cięzko jest przebukowac. Przynajmniej w moim przyadku tak było

    Odpowiedz
  2. POlecilisbyscie opodo, fru, czy bravfly? ;p ogolnie nie latam samolotami i nie mam doswiadczenia. Kompletnie nie wiem ktory serwis wybrac. Chociaz najbardziej jestem skłonna wybrac wlasnie opodo bo moja kolezanka kupowala u nich bilet i mowila ze spoko było. Tylko znou jej brat mial problem z przebukowaniem biletu i dlatego wole sie upewnic;)

    Odpowiedz
  3. do Mileny: Ja rezerwuje bilety własnie na opodo i jak dotąd nie mam zastrzeżen. obsługa kompetentna, duzy wybor takze mozna polecic

    Odpowiedz
  4. a jest jakis okreslony czas do kiedy mozna anulowac swoją rezerwację? Jest to w ogóle mozliwe?

    Odpowiedz
    • a jak z jakoscia uslug obecnie tzn e 2014??

      Odpowiedz
  5. jakie macie doświadczenia z rezerwacją biletów przez opodo? Miał ktoś jakieś problemy? Chcę kupić bilety lotnicze i nie wiem czy zrobić to przez skyscanner czy właśnie przez opodo?

    Odpowiedz
  6. Ja nie narzekam, wszystko przebiegło sprawnie, rezerwacja biletu do Barcelony razem z hotelem bez problemów

    Odpowiedz
  7. no mnie przerażają te ich wymagania regulaminowe, jak przewoźnik zmieni datę lub godzinę przelotu to nie dość, że opodo nie powiadamia się o tym o samemu trzeba ich powiadomić, że się pozmieniało, no chyba niepoważni oni są

    Odpowiedz
  8. ojej, doczytaj dokładnie, to chodzi o linie lotnicze, które bezpośrednio Ciebie informują o zmianie, na portal to info nie dociera dlatego zastrzegają, żeby ich informować, na wypadek takich zmian, które wymuszą zmiany w rezerwacji np. hotelu

    Odpowiedz
  9. ale co to w takim razie jest? Wyszukiwarka tylko czy biuro podróży? Napisali, że są biurem podróży, widze że działają w kilku krajach, no to zazwyczaj jest, że za rezerwacje oni odpowiadają, a nie ja mam się teraz martwić czy oni wiedzą, że przewoźnik lot opóźnił albo zmienił???

    Odpowiedz
  10. korzystam tylko z tej wyszukiwarki bo mają najlepsze oferty, tylko raz się sparzyłam, ale to moja wina, bo nie doczytałam w warunkach, że rezerwację trzeba potwierdzić, a tak zawsze było zgodnie z ofertą

    Odpowiedz
  11. Miałem przyjemność korzystać z usług opodo.pl. Zakupiony bilet Kraków – Shenzhen (Chiny) z elastycznymi datami podróży. Okazało się że owszem zmiana daty jest możliwa jednak należy opłacić bilet raz jeszcze a zapłaconą kwotę jak stwierdził Pan na infolinii będzie można odzyskać z ubezpieczenia.
    Po powrocie do Polski chcąc odzyskać zapłaconą kwotę za zmianę daty powrotu (1743zł) okazało się że nie jest to takie proste. Na stronie Euro Assistance w formularzu reklamacji nie ma możliwości poprawnego przesłania wniosku. Po kontakcie z infolinią Euro Assistance jedyny nr gdzie ktoś odbiera telefon to obsługa medyczna w języku angielskim, pod numerem ubezpieczenia powtarzana jest informacja „linie telefoniczne są chwilowo zajęte, proszę czekać” czekałem godzinę bez skutku.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz