Turez.pl jest serwisem, którego profilem działalności są oferty hoteli. Właścicielem portalu jest amerykańska firma Blue T Group. Biuro pośredniczące znajduje się w Warszawie. Partnerem serwisu jest hotels.com. Turez.pl jest członkiem ASTA, które skupia amerykańskie biura podróży.
Ponadto należy do IATAN oraz Polskiej Izby Turystyki. Na portalu możemy znaleźć oferty hoteli w następujących miejscach za granicą: Londynie, Brukseli, Freidorf, Pradze, Rzymie, Wiedniu, Paryżu, Berlinie, Dreźnie, Wilnie, Barcelonie, Folgari, Bremie, Bratysławie, Amsterdamie, Monachium, Nowym Jorku, Sztokholmie, Instanbule, Belgradzie, Moskwie, Florencji, Hongkongu, czy tez w Liverpoolu.
Serwis w swojej ofercie ma także hotele w Polsce min. w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gliwicach, Sopocie, Gdyni, Zakopanem, Krakowie, Łodzi oraz Katowicach. Procedura składania rezerwacji noclegu nie jest zbyt skomplikowana i czasochłonna. Pierwszym etapem jest wypełnienie wymagań w wyszukiwarce (miasto, czas oraz datę pobytu, ile osób, czy będą dzieci oraz liczba potrzebnych pokoi).
Następnie spośród zaprezentowanych hoteli należy zdecydować się na jeden. Po dokonaniu wyboru użytkownik wybiera typ pokoju oraz podaje swoje dane. Następnie należy wybrać formę płatności( przelew, karta kredytowa) oraz dokonać opłacenia rezerwacji. Klient na adres e-mail otrzyma potwierdzenie wykonania rezerwacji.
Szukam noclegów Paryzu i chyba skorzystam z ich usług. Mozna odwolac w razie czego rezerwacje?
zdarza mi sie u nich rezerwowac nocleg i dotąd odbywało sie to u nich bezproblmowo. Obsługa ez w porządku.
ja rezerwuje u nich noclegi czasami no i jak dotąd nie było wiekszych problemow. Duzy minus tylko za średni kontakt z firmą. Czasami ciezko jest sie do nich dodzwonic
a robią rezerwacje grupowe? bo organizuje wyjazd dla mojej grupy. No i czy w związku z tym ze jest to wyjazd grupowy ma sie jakies znizki albo cos;p?Trzeba miec jakies dodatkowe dokumenty? a i czy to prawda ze czasami zapominają wyslac dokumenty potwierdzające rezerwacje albo bilet w wersji elektronicznej bo tak słyszałem…
Do Marcina: co do rezerwacji grupowej to nie wiem ale jeżeli chodzi o to, ze zapominają wysłac dokumenty rezerwacyjne albo bilet to mi sie nie zdarzyło a korzystałem juz pare razy.
Mariola z tego co słyszałam to mozna odwołać albo zmienic termin rezerwacji;)
Korzystałem z serwisu nocując z rodziną w Atenach. Wszystko przebiegło pomyślnie – żadnych problemów. Maila z rezerwacją otrzymałem bardzo szybko, na zapytanie odnośnie szczegółów rezerwacji odpowiedziano mi pocztą elektroniczną w przeciągu godziny.Polecam!
Nie mam karty kredytowej i nie znam nikogo kto ma, więc turez dla mnie bije na łeb popularne serwisy. mają starą stronę i prawie żadnych autentycznych opinii, a sponsorowane artykuły tylko pogarszają sprawę ale skorzystałam i wszystko było w porządku, załatwione błyskawicznie. Dla pewności można poprosić dany hotel mailowo o potwierdzenie.